Semalt Uzmanı, Mükemmel Çalıştığı SEO Stratejilerini Açıkladı

Başarılı SEO pazarlama tek başına anahtar kelimelere güvenmiyor. Çevrimiçi kalıpları, soruları ve hedefleri gibi hedef kitleye ilişkin daha derin bir anlayış da gereklidir. Mevcut pazarda sağlıklı bir SEO’nun sağlanması esasen pazarlamacının kullanıcının niyetini ne kadar iyi karşıladığına bağlıdır. Sitedeki kaliteli içeriğe sahip olabilirsiniz, ancak ziyaretçilerin mükemmel bir kullanıcı deneyimine sahip olmalarını sağlamak, ihtiyaçlarına çözümler sunmakla birlikte elini uzatır.
Semalt‘in Müşteri Başarı Yöneticisi Ivan Konovalov, burada pazarlama kampanyanızı güçlendirmek için pratik stratejiler açıklıyor.
SEO
Google, çekirdek algoritmalarında yüzlerce kez yıllık olarak kasıtlı değişiklikler yapar. Benzersiz bir siteyi arama sonuçlarında yüksek bir derece vermek için en iyi duruma getirmenin kesin bir yolu olmadığı için SEO pazarlamasını oldukça zor hale getirir.
Bu etkilere karşı en iyi yol, tamamen değişmeyen unsurlara odaklanmaktır: insanlar. Hedef kitlenin ihtiyaçları ve arama niyetinin farkındaysanız, etrafında içerik oluşturmanız kolaylaşır. Kısa vadeli bir dönem için yalnızca iyi bir derece verecek anahtar kelimelere güvenmekten bile daha iyi.
Pazarlamayı çok kolay bir şekilde yapabilecekleri için pazarlamacılar için içerik pazarlamacılığına kullanıcı niyetinin entegrasyonu da önemlidir. Arama motorlarını kendileri kullandıktan sonra, bir sorguyu cevaplamadan önce arama sürecinin mücadelesinden, arama motorlarının çeşitli sonuçlar elde etmek için sağladığı seçeneklerden ve arama ifadelerinden en alakalı sonuçları döndüreceklerinden haberdar olurlardı.
UX
Arama motoruyla çalışırken kullanıcıya yönelik yapılan bir analiz, pazarlamacıların daha fazla kullanıcı deneyimi geliştirmesi üzerinde önemli bir etkiye sahiptir. İyi bir kullanıcı deneyimi, amaçlanan kitleyle empati duygusu yaşamasını gerektiren bir SEO kampanyası uygulamakla benzer. Pazarlamacının sizin için en iyi yol olarak düşündüğünüz şey temelinde deneyim ihtiyaçlarını belirlemek kolaydır. Bununla birlikte, daha geniş bir kitleye yönelik olarak, biraz daha kapsayıcı hale gelir.
UX tasarlamak, hedeflenen kullanıcılar için kaliteli içerik oluşturmak için kılavuz olarak davranılması gereken önemli araştırmalar gerektirir. Kullanıcı tabanının ihtiyaçlarını öğrenmek, bu ihtiyaçları karşılamak için siteye koyacağınız içeriğin bilgilendirilmesine yardımcı olmalıdır. Araştırma derinleştikçe, onlara hak ettiği en iyi hizmetleri ve deneyimleri sağlamak için siteyi özelleştirebilirsiniz.
Kim daha iyi yapar
SEO: Kullanıcılara en doğru sonuçları en hızlı ve etkili bir şekilde sunan siteler, niyetlerini karşılayan siteler arasındadır. Google’ın birincil amacı, mükemmel bir kullanıcı deneyimi sunmaktır. Bu nedenle, en kaliteli çevrimiçi kaynaklara sahip sitelerin en güçlü SEO’ya sahip olması gereklidir. İçerik çoğaltılamaz veya eksiklik içermez, kara şapka SEO stratejileri kullanmazlar, mobil cihazlar için optimize edilmişlerdir, yüksek yükleme hızlarına sahiptirler ve kolayca dolaşılabilirler.
Vikipedi. SERP’nin ilk sonuçları arasında görünen nedenden dolayı Google’ın kalite belgesine bağlı. Google’ın bilgi grafiğindeki bilgilerini kullanması o denli etkilidir. Bu, anahtar kelimelerin çoğunu yakalayan, cevap sorgularını, kümelenmemiş ayrıntılı bilgileri sağlar. Reklam ücretsiz bir deneyimdir ve daha fazla açıklama için faydalı bağlantılar sunar.
IMDb.com. Filmler veya TV hakkında bilgi geldiğinde üst düzey arama sonuçları arasındadır. Aşağıdakileri sağlar:
Göster: Organize ve cazip bilgiler vermek için hiyerarşileri kullanır.
Erişilebilirlik: yeni ve geri gelen kullanıcılar için mobil cihazlar için kolaylık sağlar.
Kullanılabilirlik: net kullanım seçenekleri olan çok interaktif bir arayüze sahiptir.
Değer: bilgileri kısa, grafik deneyimleriyle birlikte ayrıntılı, yüksek kaliteli içerikte sergiler.
Google Translate for Business:Translator ToolkitWebsite Translator

Comments

Popular posts from this blog

GAMBLING CASINOS ON-LINE

Aplikasi Crypto Terbaik Termudah di Indonesia - emiten.com

Article Submission Tool Its Position In Report Advertising