Semalt’tan İpuçları: Google Analytics’te Doğru Verilere Sahip Alternatifler
İstatistikleriniz, verileriniz ve Google Analytics’teki raporlarınızın doğruluğu, işletme fikirleriniz ve uzmanlığınız hakkında daha fazla bilgi içerir. İçerik pazarlamacılığında, botlar, tarayıcılar ve örümcekler rızaları olmadan kullanıcı verilerini olumsuz şekilde etkiliyor. Semalt Müşteri Başarı Yöneticisi Frank Abagnale, hariç tutma filtrelerinin çoğunlukla işletme sahipleri tarafından ziyaret edilen sitelerdeki iç ve bot trafiğini kısıtlamak için kullanıldığını söylüyor.
Spam gönderenler, sitenize trafik oluşturmak için yönlendirme spam, kötü amaçlı yazılım ve Truva virüsü kullanıyor. Çoğu durumda, oportünistler sitenizi ziyaret eden büyük siteler olarak görülmesi için kimliklerini taklit eder. İçerik pazarlamacılarına yardımcı olmak için farklı araçlar ve teknikler getirildi ve işletme sahipleri sahte ve yasal trafiğini farklılaştırdı. Botları engellemeden önce, hem iyi hem de kötü botların bulunduğunu unutmamak önerilir.
Botları ve İç Trafiği Filtrelemek İçin Kullanılan Yönler
Kötü niyetli web sitelerini ve sahte trafiği filtrelemek için çeşitli yönler kullanılır. Bu tür hususlar, konak isimleri, servis sağlayıcıları, konum ve IP Adresi’dir. Örneğin, bir pazarlamacı hayalet yönlendiren ve trafiği filtrelemek için geçerli bir ana makine adına sahip bir filtre kullanabilir. Kötü amaçlı yazılımları, Truva virüsünü ve hayalet trafiğini filtrelemek için kanıtlanmış teknikleri kullanmak için savunulmaktadır.
Google Analytics çoğunlukla filtrelenmemiş verileri ve kayıtları saklar. Belirli bir rapor talep ettikten sonra Google Analytics, raporunuzu göndermeden önce verilerinizi gözden geçirir, hayalet spam ve bot trafiğini filtreler. Özel raporlar çoğunlukla gelişmiş bölümler ekleyerek veya ana boyutları ekleyerek alınır.
Filtrelenen Verilerin Raporlarınıza Etkisi
Google Analytics, verilerinizi filtrelemek ve örneklemek için örnek algoritmayı kullanır. Verileri filtrelemek, varsayılan görünümü, testi ve ana görünümü içeren üç görünüm oluşturulması yoluyla yürütülür. Trafiği sitelerinden tamamen filtrelemek amacıyla pazarlamacılardan verilerin Google Analytics’e gönderilmesini önlemek önerilir.
Google Etiket Yöneticisi, müşterilere trafiğini Google Analytics’e göndermeden önce dahili veya harici trafiğe göre ayırmaya yardımcı olur. Verilerin verilerin Google Analytics’e nasıl yerleştirildiğine ilişkin adım adım bir rehber aşağıda verilmektedir:
Ziyaretçiler ve müşteriler, sayfanızı tıklar
Google Etiket Yöneticisi (GTM) yükleniyor
Etiket yöneticisi bir Google Analytics Etiketi çalıştırıyor
Sayfa görüntüleme Google Analytics’e gönderildi
Google Analytics, sayfanızı açar ve sayfalarınızda filtreler üretir
Sayfa görüntüleme, Analytics görünümünde listelenir
Bununla birlikte, güncellenmiş işlem yalnızca ilk üç adımı içerir. Uzmanlara göre, Google Etiket Yöneticisi’ni kullanmak, Google Analytics’e kıyasla birçok avantaj ve avantaja sahiptir. Pazarlama, reklamcılık, anket ve ticaret gibi iş fırsatlarına ilişkin olarak, Google Etiket Yöneticisi pazarlamacılara ortak görevler yürütmesine yardımcı olur. Kötü amaçlı verilerinizi botlardan ve dahili trafikten koruyun ve iş alanınızda büyük kazançların keyfini çıkarın. Google Etiket Yöneticisi, kullanıcıların hesaplarının ve İnternet sitelerinin istenmeyen trafik, kötü amaçlı yazılım ve Truva virüsü girişimleri engellemesinde hayati bir rol oynamaktadır. Yönetici istenmeyen trafiği engellemek için bilgi ve değişkenler kullanır.
Google Translate for Business:Translator ToolkitWebsite Translator
Comments
Post a Comment